euskarabildua

A Brand New Marketing World: Harnessing the Power of Big Data

Christina Stathopoulos

Laburpena: Azken hamarkadan mundu osotik zenbatu ezinezko datu kopurua bildu dugu. Ze inplikazio ditu honek orain? Big Data, Machine Learning edo Inteligentzia Artifiziala bezalako kontzeptu modernoen ulerkera behar dugu lehenik, hauek gure bizimoduan izan dezaketen eraginaz jabetzeko. Iraultza digital batean sartuak gaude, sektore guztiengan eragina izango duena, marketina eta komunikazioari barne. Baina denak ez dira berri onak, arrisku ugari izango ditugu prozesuan.

Curriculum Vitae: Estatubatuarra jaiotzez, Madrilen egin zuen “Business analytics and Big Data” masterra eta ordutik proiektuen garatzaile eta Biga Data ingeniari bezala aritu da lanean Nielsen enpresan, teknologia aurreratuen potentzialak ikertuz eta enpresa munduan erabilgarri eginez. End-to-end data prozesuaren garapenetan aritu da, bezeroen estrategia komertzialetan hartu beharreko erabakietan laguntzeko helburuarekin. Urritik aurrera Google Spain-en ari da lanean.

antolatzaileak:

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa Argia

babesleak:

Eusko Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Donostia Euskara Donostia Ekonomia Fomento San Sebastián Spri Hitz EHU Irizar Laboral Kutxa

kolaboratzaileak:

Antza EITB San Telmo Museoa

laguntzaileak:

Ara!Gorputz Azkue Fundazioa BDS koop Beterri Bikonet Debagoieneko Mankomunitatea Debegesa- Debabarrenako garapen agentzia Deustuko Unibertsitatea Ehkom- Euskal Herrian telekomunikazio sare publiko-komunitarioak hedatzen Elhuyar Emun Enpresabidea Gaia GISA Elkartea Hekimen Hernani Burujabe Hiritik At Irutxuloko hitza Indeus Izarkom LAB irakaskuntza Langune LaNum Pays Basque Oarsoaldea Olatukoop Puntu Eus Reas - ekonomia alternatibo eta solidarioaren sarea Sakanako Garapen Agentzia Seaska Steilas Tabakalera Taupa Mugimendua Teila Fabrika Teks Tolosadea garatzen Udalbiltza UEMA Udako Euskal Unibertsitatea Zibergara

© 2012-2025 Euskarabildua - Ametzagaiña Taldea